در گستره مدیریت برند مفروضه اصلی رویکرد هویتی آن است که تمام فعالیت های بازاریابی و ارتباطی باید از سطح تمرکز بر محصول به سطح راهبردی و متمرکز بر شرکت ارتقا یافته ، همسو و یکپارچه شود. این موضوع از مفروضه ای که ایده برندگذاری شرکت و ارتباطات یکپارچه بازاریابی از آن نشأت یافته ، به وجود آمده است.هویت چیزی است که از درون شرکت آغاز می شود . ایجاد ارزش برای برند به یافتن پاسخ های صحیح برای پرسش هایی مانند ما کیستیم؟ به دنبال چه هستیم؟
می خواهیم چه بشویم؟ و اجرایی نمودن آنها در تمامی ابعاد کسب و کار  بستگی دارد.



مشخصات

آخرین جستجو ها